יצרנים מצאו דרך יצירתית "לעקוף" את מגבלת תוויות היין – היין עדיין עומד בתקן החוקי (גודל Font, מידע לגבי תוספים ומדדים ואזהרה לגבי צריכה מופרזת של אלכוהול) אך כעת ישנה פלטפורמה שלמה נוספת שעוטפת את הבקבוק שעליה ניתן להדפיס גרפיקה, מלל נוסף ועוד שלל דברים מעניינים ללא כל מגבלות. כלי נפלא ליצירת בידול מהמתחרים וביטוי נוסף למותג.
העטיפה, שבין היתר מגנה על הבקבוק במשלוח מפני שריטות וכדומה התגלתה כלהיט והגידול במכירות יינות "עטופים" מדברים בעד עצמם.
“יינות טבעיים” (Natural Wines) , גימיק שיווקי או אמיתה?
למרות גידול בתנועת יצרני “יינות טבעיים” בצרפת ואיטליה שם יקבים רבים מתהדרים בה…